Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Kurier) już od 239,00 zł.
Nasze Inne Sklepy i Strony

PrzepisyChinskie.pl

Tomoko.pl

GastroManiacy.pl

ChinskiePrzepisy.pl

Posiadamy Zaufane Opinie

Koszt Dostawy

Bestsellery
Makaron Instant Do Smażenia w Woku 500g
Makaron Instant Do Smażenia w Woku 500g
5,90 zł
Kanpyo Marynowana Tykwa do Sushi 100g
Kanpyo Marynowana Tykwa do Sushi 100g
6,80 zł
szt.
Makaron Ryżowy 3mm 400g Tasiemki
Makaron Ryżowy 3mm 400g Tasiemki
5,90 zł
szt.
Ryż Do Sushi 1kg Oishii
Ryż Do Sushi 1kg Oishii
8,90 zł
szt.
Makaron Gryczany Soba 300g
Makaron Gryczany Soba 300g
5,90 zł
szt.
Algi Nori Green 10 szt.
Algi Nori Green 10 szt.
12,50 zł
szt.
Rzodkiew Oshinko Sushi 350g Cięta
Rzodkiew Oshinko Sushi 350g Cięta
5,90 zł
szt.
Ryż do Sushi Royal Tiger 1kg
Ryż do Sushi Royal Tiger 1kg
5,90 zł
szt.
Owoce Lychee w Syropie (Liczi) 567g
Owoce Lychee w Syropie (Liczi) 567g
7,20 zł
szt.
Mango w Puszce 425g Połówki
Mango w Puszce 425g Połówki
7,90 zł
Papier Ryżowy Okrągły 500g
Papier Ryżowy Okrągły 500g
10,40 zł
szt.
Chipsy Krewetkowe 227g
Chipsy Krewetkowe 227g
4,60 zł
szt.
Pałeczki Jednorazowe - 10 Par
Pałeczki Jednorazowe - 10 Par
1,50 zł
szt.
Ocet Ryżowy do Sushi 1l
Ocet Ryżowy do Sushi 1l
8,90 zł
szt.
Reklamacja Towaru

1. REKLAMACJA PRODUKTU (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)

1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

1.2.
Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.


1.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
1.3.1. pisemnie na adres: ul. Ujazdowska 78, 47-100 Strzelce Opolskie;
1.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@Sushi-Sklep.pl;

1.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

1.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

1.6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Ujazdowska 78, 47-100 Strzelce Opolskie. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

1.7. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 6.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.

2. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

2.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

2.2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
2.2.1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).
2.2.2. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
2.2.3. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są po przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem e-mail: porady@dlakonsumentow.pl

  • Noże Deba Tomoko.pl


    Noże Deba

  • Noże Santoku Tomoko.pl


    Noże Santoku

  • Noże Sashimi Tomoko.pl


    Noże Sashimi

  • Noże Global Tomoko.pl


    Japońskie
    Noże Global

Newsletter
Zapisz się do newslettera, a otrzymasz 5% rabatu na zakupy w naszym sklepie !

Jeśli chcesz otrzymywać informację o nowościach i promocjach, wpisz poniżej swój e-mail.
Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl